Retourneren
Kan ik mijn bestelde product(en) retourneren?
Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen.
Wat kan niet geretourneerd worden?
- Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten.
- Producten die niet in de originele staat verkeren.
- Producten zonder labels en/of originele verpakking.
- Ondergoed.
Hoe werkt retourneren?
Dat kan door het retourfomulier te downloaden en deze uit te printen en bij je bestelling te voegen die je terugstuurt naar de winkel.
Ons retour adres is:
- Hesselink Mode
- De Driehoek 1
- 7571 ET Oldenzaal
Kan ik mijn bestelde product ook ruilen?
De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, mits het product niet gedragen is en de labels er nog aan hangen.
Wat kost retourneren?
Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd wordt, dan kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.
Wanneer ontvang ik de retourbetaling?
Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd, ontvang je een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten exclusief retourkosten, wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij/enz.
Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.
Overige vragen
Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op via logistiek@hesselinkmode.nl of via telefoonnummer: 0541 - 512962.